KOM HIT FIS

  2010-08-23 / 20:15:10 / emelie englund /

Hej kära ni !

Jag hade en bra skoldag, började halv 10 och slutade runt kvart över 10 så det var skönt. Efter det åkte jag och några vänner till Haninge Centrum och kollade lite. SKulle lämna tillbaka mina skor som jag sa men klart som fan kunde man inte göra det, så jag ringde till Stadium på Hamngatan, la undan ett par LIKADANA 35:or, alltså barn båda två och fick kriga in till stan med Johan som mötte mig i Centrum. Bytte skorna och hittade även en tröja. Lite halv söt sådär !

Efter sdtan skilldes jag och Johan och det ångrar jag ju. Blääää vill inte sova ensam :( Känns som att jag och min bästavän har samma problem... Funderar på om man ska åka dit och göra honom sällskap. Ett plus på det är ju att han blir hela NITTON (!!!!!!!!!!) barre imorgon. Och det måste jag ju va med på. Jobbigt allt blev.



Anonym

snälla svara på vart linnet e köpt som du ade första skoldagen, älskar dig blogg :)

2010-08-24 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0