TWO YEARS AGO

  2010-08-02 / 12:07:28 / emelie englund /

God morgon !

Här sitter jag i soffan och har precis ätit en macka. Niklas ligger i sängen och slöar den jäveln. Igår efter jag ätit kom Niklas&hämtade mig tillsammans med Elin Torsler&Oskar. Vi åkte till Vegabaren och Oskar käkade. Sen åkte vi till VendelsöGård och träffade Elin Breime en stund och sen Tyresö och lämnade Elin, sen Handen och lämnade Oskar. Sen åkte jag&Niklas till mig och kollade på Sex and the City, Titanic och någon annan rulle. Jag somnade nästan direkt.

Idag ska jag packa en lite väska för 5 dagar som jag kommer spendera hos min älskade mamma. Sen nästa helg åker jag ;) wiiiiiiiiiiiiiiho !

Två år sen nu !!



Anonym

väldigt vacker bild HAHA

2010-08-03 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0