fatso - fat.. so?

  2010-08-29 / 23:06:40 / emelie englund /


Haha jag älskar att framstå som tjock i min blogg. Vet inte varför. Jag bara tycker om det ! Folk får en så himla underbart intryck på mig. Och som ni kankse inte förstått ännu så tar jag inte åt mig av vad folk säger till mig eller om mig, så länge jag är nöjd med mig själv så skiter jag i vad alla anda tycker ;)

Puss på er ! Nu blir det nog film för min och Elins del. Sov gott.



Anonym

jag älskar verkligen din blogg, så sjukt bra!

blir alltid lika glad när jag läser den :)

HAVE A GREAAT DAY!

2010-08-29 @ 23:51:13
Anonym

Du älskar att "framstå" som tjock i din blogg?

Du har blivit en knubbsäl/fet och det är sorligt.

Börja ta hand om din kropp istället för att förstöra den mer.

/ Mvh MymCrew

2010-08-30 @ 14:48:59
URL: http://mYmCrazy.bloggspot.se
Anonym

Kommentaren över.. EMELIE HAR FORMER SOM EN KVINNA FUCKING SKA HA! Hennes kropp är jag fan avundsjuk på, säkert du också. Jag menar, killar vill ha något att ta på? kul att tafsa på någon som man känner revbenen på? Man ba oj revbenet gick av

2010-08-30 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0