BYEEEEEEEE

  2010-08-07 / 16:03:45 / emelie englund /

Nu har jag tankat ner 42 nya låtar som kommer spelas mycket i Rodos. Kan inte förstå att jag snart är där, att jag snart ligger på stranden och vid poolen med my family. Känns som tidigt gått så fort, nyss va det månader och tusen veckor tills vi skulle åka. Damn !

Ska verkligen ta vara på tiden, läsa en bok och lyssna på musik, äta massa gott, skriva en massa och ta otroligt mycket bilder som jag kan dela med mig av. Känns amazing ! Sitter lixom snart på planet (eller okej, om flera timmar) Men ändå..

Vet inte om jag sitter vid en data igen, internetet är ju som det är hos papsen. Men annars får ni en mobilblogg innan jag åker. Hoppas ni får det supeeeeeeeer !!! Puss på er sötisar



Anonym

hoppas du får det roligt där borta nu!

2010-08-07 @ 17:57:24
Anonym

vart är böcekerna köpta

2010-08-07 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0