BLONDIE GIRLY

  2010-12-23 / 12:45:55 / emelie englund /
An oldie.. japp no comments !

Sitter vid skrivarn och har precis skrivit ut lite bilder, till rummet och även till en bilduppgift i skolan. Jag har temat kärlek så det var inte så svårt ;) Ska fixa mig i ordning och sen möta Elin Torsler en snabbis, efter det vet jag inte. Ikväll ska jag iallafall till papsen för mamma och company åker till Dalarna och ska fira jul där. Jag blir kvar i orten med pappa :)


Anonym

Hej!



undrar om du kunde visa bilder steg för steg hur man sotar ögonen? skulle bli jätte glad! (helst innan nyår) hehe puss.

2010-12-23 @ 20:29:41
Anonym

hej hej asbra blogg du har =) kolla in i min snälla och kommentera.. du e så jävla sööööt !!!! puss

2010-12-27 @ 10:01:41
URL: http://caamillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0