HAVE A NICE NIGHT

  2010-12-03 / 17:39:09 / emelie englund /


Har en really bad hairday idag. Allt bara hänger. Clips syns och lockarna går ut fort som satan. Bläää! Men inget att lipa för, bara att köra. Bak har jag en stor rosett som jag satt fast med ett hårspänne, as nice :)

Snart kommer mormor, och company och hämtarmig och syster och så drar vi till Globen, vet inte vad jag gett mig in på egentligen. Har ingen aning om vad det är, hur lång tid det tar osv. Men en fredag kan man väl ta det lugnt? Eller? Never om man heter Empa Svempa ;) Nej nu ska jag fixa det sista och ha en trevlig kväll, hoppas ni också får det. Supa eller inte, kör bara. Kameran är med och slänger kanske in ett litet inlägg lite senare. Puss så hörs vi imorgon annars ;)♥



Anonym

jag ska oxå till globen, nu faktiskt, hhaha :P

2010-12-03 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0