HEJ MITT VINTERLAND

  2010-12-21 / 21:26:00 / emelie englund /
Kan ni fatta? Inser ni?
Det gör inte jag..

Snart är det jul, nyss var det sommar, sommarlov. Va det inte så? Jag låg på stranden för inte alls länge sen. Jag skulle börja nian och var hur pirrig som helst för inte alls länge sen. Allt går så fort, tiden springer iväg. På ett sätt är det skönt och på ett inte. Det känns som att jag missat så mycket ? :o

Det det här vädret? Vart kom det ifrån egentligen? Har jag kommit fel, bor vi i Sverige eller är det egentligen Antarktis? Man kan knappt gå utanför dörren, gå på ängar där det är hur mycket snö som helst. En liten steg, ett snesteg och där ligger du. Snön täcker dina kläder. Din kropp blir kall.

Vid den här tiden förra året minns jag hur man var oroligt för att det inte skulle komma någon snö. Och någon dag senare ligger det endast några ynka flingor på marken. På julafton! Nu vill jag att det här ska försvinna. Det bara kommer mer och mer. Det blir kallare och kallare.


Anonym

Fett snygg jacka!!

2010-12-21 @ 21:28:09
Anonym

Kan du visa bild på ''jackan''??

vart har du köpt den??

Älskar din blogg! Kramis

2010-12-21 @ 22:26:24
Anonym

god damn vilken fin jacka ! vill du säga vart har du köpt den :)?

2010-12-21 @ 22:39:53
Anonym

Känner detsamma, känns som åren går snabbare och snabbare för varje år? typ som om en vecka ur varje månad försviner hahah, du är helt enkelt inte ensam!

2010-12-22 @ 00:23:41
Anonym

ps. var är jackan köpt? riktigt snygg!

2010-12-22 @ 00:24:18
Anonym

jätte sööööt tjej <3 <3

2010-12-24 @ 15:31:59
URL: http://caamillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0