I HAVE A SNAKE

  2010-12-18 / 14:46:38 / emelie englund /
Nej nu är det dags för mig och min vita halls att dra oss mot bussen för att åka till Handen tillsammans med Romina och Linn. Kika efter julklappar och lite sånt där. Efter det drar jag till mormor och firar henne, sen får vi se vad som händer. Ingen utgång blir det iallafall, kanske mys med Rommis? Vi behöver nog smitta varandra lite mer ;)

Nu vet ni vart jag håller hus ett tag frammåt, vet inte när vi hörs igen. Men ha en bra lördag och sup er inte fulla på Cola ikväll, för dricker det gör ni väll inte? ;) haha kram!


Anonym

åhh vilken fin orm, var kan man köpa den? :) tacksam för svar

2010-12-18 @ 16:29:15
Anonym

Hejsan, ÄLSKAR din blogg :D

En fråga bara, får du dricka sprit o festa för dina föräldrar?? x)

2010-12-18 @ 17:58:16
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Anonym

hej var är din ring frånn kan mann äns röra fingret

2010-12-18 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0