IN MY BAG

  2010-12-06 / 23:08:28 / emelie englund /
I min väska är jag alltid parfym för att lukta gott, kamera om jag vill ta kort på något kul (?) haha. Busskort för att kunna bussluffa (hah driver), p-piller för att inte bli gravid/få mens. Låter som att jag "do it" all the time, haha men ett måste. borste för att inte se ut som ett troll, headset för att inte känna mig så ensam, hatar tystnad och cash om jag vill köpa något, behövliga saker!
Sen är min väska alltid proppad med annat skit, som kläder, godsaker, frukt, vattenflaska, smycken, osv. Orkar aldrig packa ur den så det bara läggs på och läggs på :)


Anonym

Vart har du köpt hörlurarna ? :)

2010-12-07 @ 11:19:10
Anonym

Vad har du för p-piller och har dina bröst blivit störra pga dem? är nämligen så att jag började äta p-piller för att utvecklas lite mer i kroppen, men har inte hänt ngt med dessa (äter yas nu) så letar efter några som skulle funka bra, om du skulle vilja va gullig och svara?

2010-12-08 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0