OM 24:A TIMMAR

  2010-12-31 / 02:48:53 / emelie englund /

Hahah du kommer döda mig, men fyfan vad den här bilden får mig att le !

Fråga mig inte vad jag gör uppe. För jag vetejfan själv.. Funderar på att dra mig, men varför? Haha ligger bra här med datan i knät. Om 24 timmar lär jag härja runt i Haninge på alla möjliga fester. Men innan det ska man fixa en hel del.

- Köpa tights
- Åka till Brb
- Färga håret
- Sy om clipsen
- Duscha
- Fixa mig

Fan vad snygg jag ska bli imorgon. Längtar till att få sätta på mig min älskade klänning. Aja, nej nu får jag fan ta och ge mig. Ha det bra så hörs vi imorgon. Puss på er !


Anonym

hon har exakt samma ögonfärg som dig:)

2010-12-31 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0