SEN KVÄLL FÖR MIN DEL

  2010-12-27 / 03:02:13 / emelie englund /
Fråga mig inte vad jag gör uppe. Men min skalle känns kilometer stort utav alla tankar. Jag ligger i sängen är suröver allt och egentligen inget, blir irriterad på människors beteende och en massa annat. Varför måste allt vara så jävla svårt? Eller allt och allt, ska inte överdriva men fan. Det flyter på samtidigt som allt stannar upp. I perioder..

Jag ska iallafall börja tänka på refrängen och komma upp imorgon och ta det chill. Runt 5 ska vi hem till mormor och fira lite jul och på kvällen ska det partajas för min käraste Elin Pelin blir hela 16 barre, grattis för 4 gångn min älskling. Kvällen ska bli gryyyyyyym !!!!

Du får inte tro att jag inte bryr mig..

Slumpad bild.


Anonym

Hooj Hooj Undrar bara vad du ska göra i helgen MVH Norrland !!

2010-12-27 @ 04:22:01
Anonym

Du har ju en htc eller? själv har jag precis beställt en htc desire hd istället för en iphone, är dom bra?

2010-12-27 @ 10:31:00
Anonym

töööööööönt! hahahaha hur gåre med sebbe hörde att ni kysstes!!!!!!!!!

2010-12-28 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0