SKÖNHETSTIPS - HÅR

  2010-12-01 / 23:36:17 / emelie tipsar /
Från vänster :

Solikondroppar från Matrix, det bästa som hänt mig tror jag. Haha nej men efter en dusch och en bull i håret kan håret kännas slitet och det fixar Sillisar till. Ta några droppar i handen, gnugga händer mot varandra och dra fingrarna/handflatan genom håret. :)


Björn axens "conditioner". Efter dusch eller i lagom fuktigt hår, spruta och ditt hår känns som babyhår.


Den tredje saker är ett balsam man inte tar ut ur håret. Det är alltså kvar alltid, funkar väldigt bra men håret blir lätt flottigt vilket är lite synd, annars är det en bra grej vid gryymt slitet hår. Ta helst bara i topparna, självklart ska håret vara blött !

Matrix dropparna finns på dom flesta frisörsalongen i think ;)


Anonym

Hej, Skulle gärna vilja veta var du köper silikondropparna från Matrix`? :)

2010-12-02 @ 16:58:37
Anonym

Hej emelie

Jag har läst här på bloggen att du vill få ditt hår att växa ?

Jag vill därfär tippsa dig om tabletter som ger både ditt hår och naglar extra näring :)

Dem finns att köpa på ex hälsovårdsbutiker , dem brukar ha lite olika namn , men dem jag andvänder heter hårkontroll .

Jag tycker dem har fungerat bra .

Tycker om din blogg jätte mycket !

kramar

2010-12-02 @ 22:41:21
Anonym

Vet du ungefär vad silikondropparna kostar? :)

Älskar din blogg! :)

2010-12-06 @ 17:11:48
URL: http://elinlindeqvist.blogg.se/
Anonym

Vet du ungefär vad silikondropparna kostar? :)

Älskar din blogg! :)

2010-12-06 @ 17:12:25
URL: http://elinlindeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0