trött emelie

  2010-12-12 / 15:59:52 / emelie englund /
Hellou People ! Idag ligger man och dagar, går dagen blev grymt lyckad. Jag hade jätte roligt. Vi var på fest i Vega alla tjejer och tillsatt var det bara jag romina och Felicia kvar. Kul hade vi kan jag säga :) hem till romina med sällskap och åt, sem sov man som en gris. Dock till endast ynka 10 slaget. Då va det upp och hoppa för frukost. Snart ska vi åka och köpa pizza, är jätte hungrig :( hoppas ni hade En bra lördag och att ni mår lite bättre än jag iallafall ! Puss så hörs vi när jag är hemma ..


Anonym

Hur kan du hålla dig i form så bra?

2010-12-12 @ 18:55:09
Anonym

Ta det lugnt med all Pizza! det syns att du verkligen gillar de hehe ;) , sundare gör dig inte rundare (y)

2010-12-13 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0