SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-12-02 / 23:55:14 / svar på frågor /
DIN FÖRSTA KYSS?
Minns den som igår, var tillsammans med en kille vid ung ålder i 3 år faktist. Från 1:an till 3:an. Dock kanske det inte var det seriösaste såklart, men det va min första puss.

HUR MÅNGA BESÖKARE HAR DU?
Runt 700-800 unika per dag :)

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR ?
Jag skulle vilja bli något som jag har intresse av, alltså något jag tycker är kul (såklart). Har alltid velat jobba med människor, men vet inte riktigt ännu. Tjäna cash ska jag iallafall göra ;)

STRÄVAR DU EFTER ATT FÅ EN KÄND BLOGG?
På ett sätt skulle det va kul, men nej inte direkt !
TYCKER DU ATT DU HAR FIN KROPP ?
Jag har små komplex men i det stora hela tivs jag ;)


VAD GILLAR DU FÖR KILLAR?
Lite badboys tyvärr, faller bara för idioter.. Eller har gjort det iallafall :P

HUR KÄNNER DU MIN SYSTER? :)
Vet faktist inte riktigt :o Vi gick i samma skola och jag umgicks med henne för länge sen.

FAVORIT BLOGG
Självklart min egna, sen dom här storbloggarna och mina vänner&randoms. Ingen speciell favorit om man säger så :)

FACEBOOK ELLER BLOGG ? :)
Skulle nog säga blogg, nej facebook !!

VART KÖPER DU HÅRFÄRLÄNGNING?
Thai Mahal, på drottninggatan.
VAD TYCKER DU ÄR DEN SNYGGASTE/FRÄSCHASTE SMINKNINGEN TILL VARDAGS, VAD SKA MAN HA OCH HUR ALLTSÅ?
Jag skulle nog säga foundation, puder och rouge eller solpuder och sen en lätt toning på det med mascara och målade ögonbryn :)

KNEP FÖR ATT FÅ TILL DEN PERFEKTA SOTNINGEN?
Lägg en snygg gryd, alltså först en ljus ögonskugga, sen lite mörkare och mörkare till slut svart !
(här skulle jag dock på maskerad, men en sotning iaf)
ÄR DU KÄR?
Nej det är jag inte.
HUR LÅNG ÄR DU?
Runt 1.60 cm

HAR DU GJORT NÅGOT SPECIELLT MED ÖGONBRYNEN? TYP TATUERAT ELLER NÅGOT? :)
Nej bara målat, färgade i somras dock :)
VAD TYCKER DU OM ATT VISSA TJEJER SOM ÄR RUNT 12-13 ÅR LÄSER DIN BLOGG?
What to do, haa nej men det är väl inget fel med det? Bara dom inte är omogna som en del drös har varit när dom ser mig. Äldre har lite mer kunskap i att vara diskret, eller säga "hej, jag läser din blogg" istället för "Emelie, hej, jag läser din blogg, aa, mm, du har så och så många läsare, du gjorde det där igår" osv. Sånt är bara läskigt..


Anonym

jag tycker att du har en väldigt fin kropp! :)

2010-12-03 @ 14:57:40
Anonym

jag brukar läsa din blogg, men aldrig komentera tyvär. men jag måste bara skriva att jag är så avundsjuk på ditt utseénde så jag döör.

du är nog den finaste

2010-12-03 @ 16:54:36
URL: http://brunettbullen.deovte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0