FRIENDS FOREVER

  2010-12-25 / 10:51:45 / emelie englund /
God morgon fina readers ;)
Hoppas ni hade en mysig julafton igår, det hade jag. Vi åt massa mat, snacks, bullar och annat skit. Man får alltid lika ont i magen när man vart hos farfar min! Senare på kvällen, minns inte vad klockan var. Tio halv elva kanske åkte vi hemmåt och jag la mig framför tvn en stund och gick sen upp på loftet för snark. Är jätte nöjd med mina presenter. Nu har jag pengar, presentkort, lite snygga små grejer och världens finaste klänning :) På måndag kilar jag till mamma och öppnar ännu mer paket :)

Lite senare ska jag och papsen åka och kolla på systemis kamera :) Can't wait !
Dom här armbanden delar jag nu med Rommis&Malin. I love you <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0