ANGÅENDE P-PILLER

  2010-12-08 / 22:29:39 / emelie tipsar /
Vad har du för p-piller och har dina bröst blivit störra pga dem?
Det är nämligen så att jag började äta p-piller för att utvecklas
lite mer i kroppen, men har inte hänt ngt med dessa (äter yas nu)
så letar efter några som skulle funka bra, om du skulle vilja va gullig och svara?
Ja jag har utvecklats, sen jag blev tillsammans med Johan har jag ätit p-piller. Jag började dock med Cerazette (den översta bilden) men dom sög bokstavligen. Iallafall för mig, jag hade mens 3-4 första veckorna, och sen ingen mens typ några dagar sen mens igen. Men med dom p-pillerna behöver man ha tålamod vilket jag absolut inte har. Haha för efter några månader som du tagit dom p-pillerna så kan det vara så att du inte har mens på 1 år, eller längre. Men dock vet du inte när mensen kommer. Medans Neovletta gör så att du får en regelbunden mens. Alltså, 1 veckas mens (vilket består av de vita pillrerna och är endast sockerpiller) du tar sockerpiller för att du regelbundet ska ta tabletten i stortsätt. Sen efter du tagit alla sockerpiller börjar du på själva p-pillerna och dp slutar din mens inom 2-3 dagar och så flyter det på så :)

Vad är p-piller för nått?
P-piller tar man av olika anledingar, jag tar dom för att slippa mens en lång period och även ha en regelbunden mens. Sen vill jag självklart inte bli gravid och jag hatar kondom (höhö). Sen finns det anledningar som att man vill gå upp i vikt, eftersom det är mycket hormoner i p-pillet och speciellt i "Neovletta".

vad äter du för p-piller? ska nämligen skaffa och skulle va roligt om du kunde tipsa om dina?
helt galet grym blogg & sjukt söt är du! kram
Jag vill tipsa om Neovletta för att man har en regelbunden mens.

Det är neovletta va?
Japp :)
Bild lånad från Isabelles.nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0