DET ÄR SÅ DET FÅR BLI

  2010-12-08 / 22:03:41 / emelie englund /
Jag gick som planerat på öppet hus på Mediagymnasiet. Kändes bra faktist ! Måste dock kolla på fler skolor ifall jag inte kommer in osv. Men har bestämt nu att jag ska kämpa som fan nu sista tiden innan nian. Drygt 2 veckor kvar innan 3 veckors lov, vad är det och klaga på? Bara att köra och sen kan jag slappa ;)
Därav har uppdateringen vart sämst på senaste tiden, sen den här jävla mottagningen i huset och jag hittade inte internet först.. Så Emelie blir en really pluggis nu :) Dock sitter jag aldrig inne varje dag och speciellt inte på helgerna. Ska hem efter skolan, plugga och sen ut ! My plans..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0