FILMDAGS

  2010-02-25 / 21:47:10 / emelie englund /

Provet gick bra idag också och som sista lektion hade vi bild - film. Vi ska spela in en egen musikvideo och ja, haha den är rätt patetisk men ändå rolig haha :) Sen mötte jag Johan och vi åkte till farsta med TUNNELBANA, var tvungen att säga det för nu har den börjat gå igen, eller aa ska inte säga för mycket imorgon kanske det blir proppfulla, trånga, lökiga ersättnings bussar, who know ?!

Jag skulle gå till min praktikplats och visa mitt tryne men chefen var inte där så jag och älsklingen käka på Donken och gick runt i lite affärer och jag köpte lite smått&gott, onödigt men gulligt. När vi kom hem myste vi lite med mamsen och lillebrorsan käkade lite kvällsmacka och sådär. Nu ligger vi redo i sängen för OTH (One Tree Hill)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0