FÖRLÅT

  2010-02-27 / 23:26:04 / emelie englund /

Fick en fråga om varför jag inte uppdaterar så mycket, har svaret på det - Jag har ett liv, på helger sitter jag inte vid datan utan jag hittar på saker, är med vänner, pojken, shoppar, äter ute, bio, festar osv. Jag hinner inte sitta vid datan hela tiden, och just på helger blir det så.

Iallafall, du fick svaret på det :) Idag har jag och Johan varit i stan HELA dagen, vi gikc runt och shoppade lite och vid 7 kom Elin och hennes pojkvän Johan. Vi gick till Kungshallarna och käkade, thaimat blev det för mig som vanligt. Se gikc vi och köpte lite gottigoott tills kvällen och åkte sen hem. Vi kom hem för ett tag sen och har försökt tanka ner någon film men vi hittar ingen bra så det får väl bli OTH eller något ;)

yammiiiiiiiii




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0