MY DAY

  2010-02-01 / 21:51:06 / emelie englund /

Hellou bitches, morgonen började dåligt.
Bussen var försenad, hon som skulle prata med oss på Umo var försenad, jag var hungrig, Stressad. Men vi hamnade tillsist på Donken med en toast i handen. Yammi ! Tog bussen till skolan och gick till 4:a. Kändes förjävligt menmen. Efter skolan mötte jag Johan och vi satte oss på Mias och åt lite och gjorde lite små ärenden innan vi sa farväl och jag åkte hem. Skulle hämta mina grejer hos mamma och fastnade i den förbannade snön vilket tog en halvtimme att komma ur. Jag och syster stog och puttade som idioter men tillslut ;)

Nu ska jag snart kila ner och titta på Paradise Hotell med min lovely dady ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0