MYSIG KVÄLL IGÅR

  2010-02-06 / 23:24:39 / emelie englund /

Igår var jag och älskingen på bio och såg Edge of Darkness på biopremiär. Den var jätte bra ! Senare åkte vi hem och tog det lugnt. Vaknade upp hos pojken och vi gick ner och köpte frukost och gick hem och tog det lugnt, somnade om i några timmer och klädde på mig och mötte Romina i Gullmars. Vi åkte till stan och gick till Kungshallarna och åt Thaimat. Sen skulle Romina möta Hugo så jag mötte Johan och Surre. Vi kom hem hit för några timmar sen och har bara lekt med lillasyster och kollat på tv.

ÄLSKLING

jag och Johan

Johan imorse ;)



Royana

Din kille påminner lite om Samantha Ronson (stavar som en kruka jag vet!) som var tillsammans med Lindsay Lohan ! Alltså inget illa menat tyckte det var lite coolt :)

2010-02-07 @ 23:59:45
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0