SJUKLINGAR

  2010-02-14 / 21:37:16 / emelie englund /

Nu har älsklingen lagt sig ner redo för att kolla på en film, ikväll blir det vatten i våra glas för vi är inte sugna på något annat i och med att vi är sjuka båda två. Känner att jag tappar lusten, är förkyld så känner inte smak på det jag äter, hostar som en idiot och kommer hosta upp det jag ätit så vi skippar det! Får se hur natten blir idag då, om vi kan sova får vi se. Imorgon vet vi inte riktigt om det blir skola för våran del. Mamma säger att vi har fått något skit i lugnorna eller något vilket är lite läskigt men vi får se om det blir bättre. Nu ska jag mosa ner mig hos älsklingen och kolla på Sex and The City, sov gott




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0