SOV GOTT

  2010-02-24 / 22:38:31 / emelie englund /

Dags för mig att kila, ska städa i ordning, ta fram kläder (om jag ska till skolan) och hämta ett stort glas med vatten, borsta tänderna och sen sova. Imorgon har jag inte så mycket planerat förutom att åka till Farsta och hälsa på min prao-plats. Men på fredag ska jag nämnligen träffa Elin Hultman som jag tappat kontakten med ett tag, vi ska in till stan, kolla lite, shoppa galet och sådär. Vi hörs imorgon förhoppingsvis med en outfit <3

haha glömmer aldrig den här dagen tjejer, fyfan vad mysigt det var.



Anonym

ja gumman, saknar det :( ser ut som en tjock biff på bilden cok MEN MEN haha :( <3 love ya

2010-02-25 @ 00:12:31
URL: http://pause.blogg.se/
Anonym

saaaaaaaaaaaaakna sommaren ... :/

2010-02-25 @ 20:43:27
URL: http://lingonplopp.blogg.se/
Anonym

SOMMARMUSTASCH!

2010-02-26 @ 10:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0