SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-02-03 / 16:55:43 / /

hur gör man youtube filen så liten du vet utan bilden? jag kan bara med bilden!
Tryck på "ändra redigerare" när du skirver ett inlägg vilket är ner till höger. Sen llägger du in Youtube-koden där och letar efter "height" där står det någon storlek, ända det till 25. På två ställen ;)

hej emelie!
innan jag frågar måste jag bara säga att jag verkligen gillar din blogg riktigt mycket!¨
men, du har ju sakt att du köpt ditt löshår på thai mahal   men hur många paket köper du? köper du ett paket, och är där mycket löshår i. MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!!!!! <3
Tack så mycket ! Asså... nu på sista tiden har jag haft två förlängningar men har inte clips längre tan har limmat fast min förlängning. Det beror på helt hur tjockt hår du har, har du tunnt som jag så behöver d bara ett, har d tjockt så behöver du fler för att det ska se riktigt bra ut. Annars är ditt hår "avkapat" om du förstår vad jag menar ;) puss

 



saraapara

ha frågestund <3

2010-02-03 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0