SVAR PÅ TAL

  2010-02-16 / 11:48:24 / /

vad använder du för kamera?? :) Jag använder mig utav en vanlig digital kamera och ibland system D90. vem tog din oskuld? Min pojkvän. Har du limt på løshåret ditt?? Hva limte du det på med? :D Ja jag har limmat det, Jag vet inte vad limmet heter, men det ser ut såhär.


har sett många som tar dina bilder och säger att det är dom.. skit patetiskt.
Ja tack söta du, jag har märkt det själv. Tycker också att det är sjukt patetiskt, men frågan är om jag ska ta det som en komplimang eller inte. Jag menar... Vill någon ha bilder på mig så måste dom ju tycka att jag är söt? ;)
kan inte du lägga upp meta photoshop beskrivningar? :D och har en fråga!, när man har laddat ner en ''borste?'' så ligger den i ''böcker''. eller asså ikonen för borstarna är en hög med böcker och jag har ps cs4 som säger att det inte funkar att ladda upp borstarna då... kanske inte fattar men hursom helst borde du lägga upp mer photoshop grejjer! ;D kram
Haha du har rätt, jag fattar absolut ingenting (a) självklart kan jag lägga upp mer beskrivningar, berätta vad ni vill lära er så gör jag det på spurten. hej! jag tycker att du ska göra videobloggar! :) Jag är inte mycket för sånt där, är väldigt rädd för att skämma ut mig. Vilket land kommer du ifrån? :) Sverige. Hur gammal är Johan? :) Han är 18, 19 i år !



Anonym

varför svarade du inte på min fråga?:(

2010-02-16 @ 15:13:20
Anonym

gör hur man skriver en text stort och ''mjukt''.. typ som din heder.. och massa sånt :P hur man klipper ut ''kantigt''.

och juste, om jag lägger upp en bild och sen klipper ut en viss del, sen när jag lägger in den i en ny med typ vit bakrund är den för stor ( asså bilden har typ blivit zoomad) hur gör man för att få den mindre? :) kram

2010-02-16 @ 16:37:26
Anonym

minns du vad borsten hette som man sätter en liten ''glans'' med? som du har p bilden här i kommentarsfältet.. :

2010-02-17 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0