SVAR PÅ TAL

  2010-02-07 / 20:31:57 / /


Heej vilket sött par du och johan är men har ni aldrig tjafsat eller brukar ni göra det för det verkar inte som det kan du svara på den här frågan
i något inlägg?:)
Tack så mycket, tjaffsar gör vi såklart. Men det är inga stora bråk inte ;)


Ja, tjenare! Vad heter den dära låten som du har lagt upp här på din älskling, Johan? :) Den är sjukt bra, diggar den rejält! Ja, tänkte också passa på att säga att din blogg är väldigt rolig att läsa, man får bra tips & sånt. Det är bra att det finns en blogg som är intressant, så det inte är som en blogg som "kissie", "dessie" & "paow". Din blogg är fasiken så mycket bättre än deras! Är det inte någon som håller med om det eller? Kram på dig tjejen! :)
Den heter You are my Rock - Beyonce tryck så kommer du dit direkt ;) Gud vad glad jag blir, sånt där gör mig bara ännu mer intresserad av att blogga. Puss på dig

du som vet mycket om killar och så vill jag gärna ställa en fråga till dig. Jag och min kille har vart tillsamans i snart 11 månader och vi tjafsar väldigt mycket.. är det dåligt eller är det bara så i en period? för vi tjafasade ingenting förut! jag är väldigt tacksam om du svarar på denna fråga :)
Elva månader är en lång tid, grattis om man nu säger så (a) Det kan vara i perrioder men även slutet. För att minsta taffset så tänk på vad du kan göra för att det ska bli bättre. Berätta för honom om han gör fel, för det komemr inte hålla i längde om du går runt och bär på massa hopp om att han ska ändra sig. Men tänk på vad du kan göra för att inte bråka så mycket, t.ex att skita i att bli sur för det minsta lilla, hitta på något kul, spela glad osv. Det där löser sig!

e du oskuld
Nej

tjena gumman. måste fråga en sak, vad tvättar du din hårförlängning med? =)
Med vanligt schampoo och balsam :) kramkram


fin tröja vart e den köpt? :)
Den är köpt på Gina Tricot och är egenltigen en längre klänning men som jag vikt upp till en tubtopp ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0