BUSY

  2010-02-16 / 10:27:26 / emelie englund /

Hello bitches, förlåt för dålig uppdatering igår men jag mådde inge bra och blogg.se krånglade. Såg att ni har massa olika frågor på både frågestunden och över huvudtaget. Ska försöka svara på alla sen :)

Min mamma har gett mig ett jobb, att hjälpa henne med hennes hemsida och fota lite nya saker. Så det ska jag sätta mig och göra nu. Saknar min lilla pojke, första natten jag sov utan honom på en vecka :o Känns tomt... Men han kommer i veckan ! Har ju smittat honom så han är hemma idag också, fast hos sig dåra. Där har du som frågade ett svar på din fråga. Alltså, nej vi bor inte tillsammans.

Men det är dags för mig att kila, vi hörs sen :)



Anonym

kan du ta foto på hela ditt hus? :)

2010-02-16 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0