THAIMAT

  2010-02-22 / 20:14:54 / emelie englund /

Helloy bitches, bad update i know. Men imorse åkte jag och älskling till läkarn för jag trodde att jag hade lunginflamation eller något liknande, men nope och tacka gudarna för det. Fick istället hostmedicin och åkte vidare till skolan gick till två och åkte till Gullmarsplan fick vänta på älsklingen i 40 minuter pga skit tunnelbanan inte går så proppade  ersättningsbussar är det som gäller. Usch, fy, blä... Iallafall när han väl kommit åkte vi hem till oss och skulle plugga vilket inte gick speciellt bra. Istället åkte vi och köpte Thaimat och tände massa ljus och satt och åt.



Anonym

vad står det på texten som sitter på väggen, där det står : JAG ÄLSKAR DIG JOHAN ? :)

2010-02-22 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0