MALIN ENGLUND

  2010-02-24 / 21:52:15 / /

Jag har en kusin, en mycket söt sådan. Ni vet en sån som alltid finns där oavsätt vad. Du har alltid hjälpt mig genom allt, skolan, vänner, familj och problem överhuvudtaget. Du är en sån som aldrig sviker, en sån som alltid finns där. Det hade inte spelat någon roll om du var min kusin eller inte. Jag hade ändå alltid funnits där för dig oavsätt dittan eller dattan. Det är inte bara för att du är min kusin som jag älskar dig så oerhört mycket utan för att du är en så jävla fin vän. Vi har glidit ifrån varandra ett tag nu och jag är ledsen. Tänker ofta på varför, egentligen... Vi är helt olika personer, men vi gillar samma saker, vi älskar varandra och sitter ihop. Inget kan skilja oss åt men på samma sätt så kan inte Allt vara helt perfekt mellan två vänner. Alla har sina nackdelar. Våran är att vi knappt träffas längre, ändring på det för jag släpper tårar för dig nu gumman, sitter och tittar på gamla bilder från oss  och hur mycket minnen vi egentligen har. Vill bara säga till dig att jag älskar dig, världens bästa kusin <3






www.maliinenglund.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0