ÄLSKLING

  2010-01-18 / 23:21:30 / emelie englund /

Efter skolan mötte jag som sagt Johan och vi gick hem till mig. Åt nudlar och tog det lugnt på rummet. Sen runt halv 8 kom mamma hem från jobbet så vi hoppade in i bilen och åkte till pappa och hämtade some stuff's. Köpte med oss pizza hem som jag och Johan delade på. OCh nu ligger vi i sängen, jag har packat upp alla väskor så det är klart. Vi har även tagit en snabb dusch nu på kvällskvisten. Ska mysa lite med älsklingen innan vi går och lägger oss. Imorgon åker jag till tandlkäkarn 9, ingen skola innan det. See you tomorrow <3

my love



Anonym

duschar du och johan tillsammans.

snälla svara (:

2010-01-19 @ 15:59:53
emelie

ja

2010-01-19 @ 21:11:16
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0