PGA FÖRLÄNGNINGARNA

  2010-01-24 / 22:33:19 / emelie englund /

Jennifer - Blonda 450 kronor
Hanna - Askblonda 500 kronor

Ta gärna kontakt med mig genom facebook eller msn, har lagt till Jennifer för Hanna ditt lilla busfrö du skrev aldrig din hotmail. Aja gör det här om du ser det så jag kan bestämma tid och plats vi kan mötas och helt så fort som möjligt ! Hör av er tjejer, om inte på msn så skriv en komentar här :)

(Den bruna förlängningen är såld btw)

hej jag ser t som ett troll :)



hanna

oj sorry emelie, jag glömde helt bort det, haha!

men här har du min msn, [email protected]

jag är i frankrike just nu, kommer hem på lördag. så vi kan väl bestämma när jag kommer hem? men håll den, jag vill jätte gärna ha den!

2010-01-25 @ 14:21:54
URL: http://alwaysbeautiful.blogg.se/
Anonym

<3

2010-01-25 @ 14:31:12
Jennifer

Hej, du kan vell maila mig ? Så kan vi bestämma tid och platts ?:) [email protected]

2010-01-25 @ 14:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0