JAG ÄR D Ö D

  2010-01-10 / 15:00:00 / emelie englund /

Helloy bitches, kom hem för 2 timmar sen men jag duschade och fastnade vid datan. Familjen ska runt 5 åka till stan och titta på bio. Avatar såklart ;) Har hört att den är jätte bra så det får vi hoppas att jag tycker också. Jag sov hos Romina ni som inte förstog det och igår hade vi jätte kul, åkte till en kompis och partajade lite. Jag ska snart börja fixa mig vilket jag egnetligen inte har någon ork till. Menmen, har inte sovit mycket inatt just därför... Får lägga mig i tid ikväll !

Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, och hur jävla glad jag är att det är du&jag igen. Mitt hjärta <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0