LOVE YOU

  2010-01-27 / 18:01:02 / emelie englund /

Efter skolan mötte jag upp älsklingen och nu är vi hemma hos mig och ska kolla på film. See you



Anonym

Hej!

Jag vill bara säga nåra saker.. Du säger att du inte är popolär bland killarna? Och du säger att du inte är smart? Och du sa nåt om att du inte hade såna kläder som alla adra har= Eller det va nåt sånt ialla fall.. Ett gammalt inlägg tänker jag på nu.



Men allt det där är ju fel. Jag vet att det är nåra killar som gillar dig. Och du är smart. Och du har exakt sama kläder som alla andra har.

Du är för kaxig för att ens säga nåt!

Säg hej till nån som du aldig skulle säga hej till, och förska att le.

Du kanske kan ändra på saker...

Kyss <3

2010-01-27 @ 18:34:43
Anonym

ni passar så bra tillsammans. skit söta.

2010-01-28 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0