MIN VECKA

  2010-01-24 / 21:32:53 / emelie englund /

Måndag: No-prov i skolan sen åka och sen träffa Johan :)
Tisdag: Lämna in svenska uppgift,Hämta some stuff's hos Malin !
Onsdag: Träffa äslklingen.
Torsdag: Spanska läxa, fixa en grej !
Fredag: Engelska läxa, Bio med bästaste och älsklingen. Johan sover hos mig
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Kanske vara barnvakt !

Som ni märker är det en hel del att plugga vilket är ett helvete, men det är bara att köra på. På söndag åker min baby Romina bort med skolan och åker skidor i flera dagar, hur ska jag klara mig ? :o På torsdag ska jag troligen göra en sak som ni får se då, om det blir som planerat ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0