MORGON DAGENS PLANER&OUTFIT

  2010-01-17 / 23:57:37 / my look /


jeans - G-star
linne - Gina Tricot
långärmad tröja med puffarmar - Gina Tricot
skinnjacka - Vero Moda
+  stövlar

Massa smycken, love it !


Imorgon är det en låååång dag, slutar 4 och då är pojken min i skolan och möter upp mig, så går vi hem till mig och chillar lite, som ni vet åker jag ju till mamma imorgon vilket ska bli skönt, att sova i min 140 säng istället för 90. Att ha mina 2 garderober med kläder, istället för två bagar, systemkameran, osv. Ska bli skönt faktist, men vi går som sagt till min mamma imorgon efter skolan och jag kommer inte uppdatera förnst sent imorgon kväll antagligen för min data kommer va kvar hos pappa tills vi hämtar den, vilket blir runt 8-9 ;) Puss sov gott



emma

vart är den apsnygga klockan köpt? :)

Skit härlig blogg förresten!

2010-01-18 @ 19:22:52
Linnea isabelle ♥

Snygt! :)

2010-01-19 @ 12:32:39
URL: http://linisa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0