OMOGNA IDOTER

  2010-01-28 / 19:36:25 / /


Jag är trött på idioter, jag är trött på skitsnack, jag är trött på falskhet, jag är trött på lögner...


En vacker dag hoppas jag att människor kommer över det stadiet att snacka skit om andra. Vet hur många som helst som snackar skit om någon och någon dag efter lossas som ingenting och träffar henne/honom. Jag har gjort det själv men kommit över det nu. Det är nu man inser vilken idiot man var, vilket fet jävla tönt man är när man sitter där och säger massa skit bakom din väns rygg och sen poff är det som bortblåst. Jag har valt mina vänner, så många vänner som jag valt bort pga massa olika anledningar, en del för falskhet, en del för "vända kappan efter vinden" en del för ingen acceptering alls osv.

Jag har alltid fått lära mig att man behandlar folk - som man själv vill bli behandlad. Går du runt och beter dig som en idiot får du tillbaka. I promise ! Jag är inte en sån människa som bara låter folk vara om någon gjort något. Vist några har jag inte orkat bry mig om men dom flesta. Varför gå runt och bråka när man istället kan lösa allting och prata om det. Det beror helt på vad hon/han gjort men jag hatar att bråka med folk, har sjukdommen dyspepsi som började just för att jag bråkade så in i helvete mycket förut. Det gick inte EN dag utan att jag inte bråkade med någon och det var hemskt. Därför får jag nu en känsla i magen varje gång jag känner att det inte är helt rätt till 100 %. Vist jag skiter i om en liten random brud bråkar med mig eller något, utan någon nära, någon jag älskar och bryr mig om.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0