SKÄMT OCH SIDO

  2010-01-26 / 01:24:39 / emelie englund /

Tjenatjena, sitter hos Romina. Va i skolan sen mötte jag upp Johan som sagt. Vi åkte till centrum och möter upp Romina och köpte hårfärg. Sen åkte jag och Johan hem till mig och mös galet. Senare tog jag bussen till Romina och vi har bakat choklad muffins och chokladbollar. Har även färgat min utväxt och nu ska vi snart ta och lägga oss för en liten tupplur, haha daah !?

Imorgon ska vi på en liten tripp till a place. Sen åker jag till skolan och går där. Efter ska jag kanske tärffa Romina, det beror på om hon hittar något roligare att göra (suck... she dont love me anymore buhu!)  Haha im just kidding, klart hon vill vara med mig, daah ;) Haha everybody loves meeeeee.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0