SVAR PÅ ERA FRÅGOR, del 1

  2010-01-04 / 00:58:31 / frågestund /


Hur mycket pengar får du (ungefär) varje månad?
700 i månadspeng och sen pengar när jag behöver ! Nice blogg, du är riktigt het! :D Tack, okej ! ;) Vad är det bästa stället du har rest till? :) Thailand skulle jag nog säga :) + Din blogg är helt grym! Kram. Tack så mycket, pussis ! vad är din favoritposition?:-) min ensak bitches. Är du känd, för om du inte är det så är det sjukt inödigt att ha frågestund! Känd ska jag inte säga att jag är, men jag är inte en av dom bloggarna som har 10 frågor på sin frågestund, BIATCH ;) vad e ditt bästa sminktips? Fest: sotat. Dagligen: neutralt, någon ljus ögonskugga på ögonlocket. kan du inte visa mer outfits :D? Jo absolut kan du inte lägga in mer videoinlägg:D? Nja det tvekar jag på :( Hur många besökare har du per dag? :) Statistiken har sänkts nu en del, men runt 600-700/dag Vad har du för kamera? En systemkamera D90 och en digitalkamera. vart brukar du oftast köpa dina kläder? Olika, Gina, H&M mest ;) älskar din blogg, puss :) Tackar <3 Vilken skola går johan på, och vilken linje? :) Har går i en skola i Enskede och finsnickeri (tror jag)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0