SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2010-01-10 / 23:53:21 / /

1. Vad är din favorit mat ?
 Vet inte, kan inte peka ut en favorit
2.hur många besökare har du på din blogg idag?(på den blåa)
runt 600-700 per dag
3.När brukar du gå och lägga dig ?
Olika, på vardagar runt 1 och helger till tidigt tidigt på morgonen. Runt 5-6
4. När brukar du vakna ? =)
vardagar: halv 7 helger: 12
5.hur länge har du bloggat?
Den här blogen har jag haft i 7 månader, sen har jag haft en innan i runt 1 år och några innan det också ;) 
6.Vem är din allra första bästavän ?
Hade en bästavän som hette Amanda när jag var yngre, hon var min första bästavän. Dock är det inte så längre !
7.Vilken kropsdel på dig själv gillar du mest ?
Kroppsdel... hmm måste nog säga mina ögonfransar. haha !
8.bästavän eller pojkvän ?
Bästavännen står alltid kvar, pojkvännen drar. (varelse man vill eller inte)
9.sommar eller vinter?
SOMMAR
10.smink eller kläder ?
Kläder, man kan ju inte gå naken ? :o
hur håller de så länge mellan dig & johan eller ah bråkar ni nångång lixxom hur gör ni då hur ofta syns ni hur hinner ni med varandra orkar han med ditt bloggande och att du tar bilder menar inget illa med de men killar bruka inte gilla sånt eller ah vissa :S
En bra fråga faktist, vi har haft ett stort bråk EN gång, fast det gick över på en kväll. Både han och jag är väldigt försiktiga om varandra. Vad jag menar med det är att vi vill inte förlora varandra. Johan säger ofta till mig: jag vill inte förlora dig, om jag gör fel så säg till, om vi bråkar måste vi lösa det osv. Vi träffas nästan varje dag, om inte varje dag i veckan så träffas vi minst en dag på helgen och sover hos varandra. Han har aldrig klagat på bloggen, absolut inte. Det brukar vara han som säger att jag ska blogga, eller så brukar han ta upp kameran och ta bild osv. Han har tillochmed bloggat åt mig ;) det ni !
vrf är du så trög? din blogg suger! om man frågar något så svarar du inte på det...
hahaha pooooooooor you bitch
har denne johan icke nogre kompiser?? han verker va me deg o dine kompiser hela tiden
Haha är du dum eller? Klart han har kompisar, jag är jävligt glad att han umgås med mina vänner för då kan vi alla umgås tillsammans. När jag träffar mina tjejer själv så träffar han såklart sina poolare.
dömer du mycket efter utseendet när du möter en person för första gången?
Ska jag vara ärlig så faktist, ja ! man ser oftast på en person om hon/han är en bitchig person, eller en sån som backar undan och inte vill synas så mycket.
Hej !
1- Din blogg äger !
Tack :)
2- Vart har du köpt din kamera ?
Vilken av dom?
3- Hur mycket kostar den ? ( ungefär )
Digitalkameran kostar runt 2000-3000, systemkameran kostar 14.0000.
1- sluta aldrig blogga älskar din blogg
Glad jag blir, tack <3
2-hur ser du på livet
Väldigt bra just nu när jag har allt jag vill ha, det vill säga: en pojkvän och en väl jag litar på.
3-ser dina kompisar dig som rikemansbarn
Nej det har jag aldrig hört.
4-hur gammal var du när dina parents separerade ?
Kommer inte ihåg exakt, men liten var jag iallafall.
är du bög
Japp, hur viste du ? ;)
varför har du hårförlägning? ditt hår är jättefint naturligt :)
För jag vill det, mitt hår ät tunnt, kort och jätte slitet. Har haft förlängning sen jag gick i 5:an tror jag. Alltså i 3 år !
hur längre tror du att de kommer hålla mellan dig och johan?
Det är inget man vet, men jag hoppas på ett långt tag till iallafall.
har det funnits något problem överhuvudtaget med åldersskillnaden mellan er?
Absolut ingenting ;)
hur ser en helg ut när den är som bäst för dig?
 
Antingen ut och festa och umgås med alla vänner, eller istta hemma med någon mysig jävel och kika rulle och äta dipp och grönsaker. PERFEKT !
vilken kändis skulle du helst vilja se ut som?
Ingen, jag är som jag är.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0