SVAR PÅ TAL - killar

  2010-01-13 / 23:29:32 / /

hejsan emelie (: , älskar din blogg :D. Jag undrar över en grej hur tycker du är bästa sättet att hitta en kille asso vad ska man göra för jag känner mej så tom inuti om du fattar vad jag menar . Snälla svara på min fråga !
kram:D

Hejhopp, vad glad jag blir :) bästa sättet tycker jag är att inte leta alls, skriv singel i din panna. Haha nej men skit i att leta, lossas ge upp så kommer han. Jag hade ett krångligt förhållande och lät det va, jag gick vidare helt enkelt. Sen slutade jag leta sa hela tiden "kärlek är skit" sen kom Johan, som en stjärna från himlen så stog han där.

Ett annat tips är om du fått kontakt med en kille så ska du leta svårfångad, låt honom ta första steget och låt honom fråga om ni ska träffas, låt han börja skriva osv. Men inte för svår, då kommer han tröttna !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0