TRAGISKT

  2010-01-28 / 20:05:52 / /


Skickade en läsare till mig för någon dag sen, jätte gulligt, precis innan det skrev en annan tjej till mig på facebook att en tjej vid namn av *PIP* har tagit mina bilder och taggat sig själv.

Alltså snälla, alla har sina egna utseenden, lossas inte vara någon annan så jävla omoget. Haha herregud jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Otroligt många har skapat konton på "snyggast.se, Bilddagboken" osv. haha snälla jag har inget av det, och har aldrig haft. Dom ända sidorna jag är medlem på är fan facebook, blogg.se (såklart,haha) och péa (men jag är aldrig inne på péa). Varför vara så omogen, jag menar vist om ni är avundsjuka varsågod och var det men lossas fan inte vara mig? Gosh asså...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0