zZzZZ&God morgon

  2010-01-07 / 01:51:20 / emelie englund /

Nej jag ger upp, för det första måste jag sova, för det andra börjar min data bli seg, för det tredje är den kokhet, för det fjärde har jag ont i magen, för det femte saknar jag min pojkvän brevid mig, för det sjätte... aa ni osv.

Som ni märker är jag inte speciellt glad just nu, det tog säkert 5-10 minuter att ladda upp EN bild. Nog för att dom är stora och tar tid, men asså kom igen, TIO minuter. Jag har inte tålamod till det. Menmen, jag har borstat gaddarna, tagit bort sminket och satt på mig nattlinnet så jag är klar för natten, så nu är det dags för mig att stänga av min lilla lover (datan) och snarka lite. Vi hörs imorgon, jag lär vakna tidigt eftersom Johan ringer mig när han är påväg till skolan (mohaha han börjar imorgon, stackare) Så vi hörs då. Då kommer det även ett helt gäng med svar på era frågor och sådär :) Puss och sov gott ni som är vakna annars lär det väl bli god morgon för er som läser när ni vaknar !? hah jag är trött nu, okej ? (a)

i miss this like crazy baby <3



Jennifer

vad heter din kusins blogg? har glömt.

puss<3

2010-01-07 @ 16:37:06
emelie

www.maliinenglund.blogg.se

2010-01-07 @ 16:42:05
URL: http://eemsn.blogg.se/
Jennifer

okeej tack :)<3

2010-01-07 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0