L.O.V.E

  2010-07-27 / 12:08:24 / /


Du är den personen som alltid finns där, den personen som hjälper mig, den personen som drar mig upp när jag är påväg ner. Den personen som aldrig vänder ryggen till, den personen jag kan kalla bästavän. En person som du borde alla ha, för du är den bästa utav alla. Det spelar ingen roll vad när hur eller vart. Du är det ! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och ha den platsen som "min bästavän". Du är knäpp, rolig, alltid glad och du har så jävla vacker personlighet så det finns inte. För mig är du speciell.

Du har gjort mig till den jag är idag, vet inte vad eller hur jag ska göra för att ge dig allt du gett mig. All mod, alla tips, alla ord som satt sig så hårt på mig. Du är som min syster, min storasyster. Min soulmate !

Jag älskar dig Elin Hultman <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0