ONE DAY AT A TIME

  2010-07-18 / 12:27:20 / emelie englund /


God mrogon ! Jg har vart vaken ett tag och min morgon börjar med att jag blir irriterad. Bläää!!!! Är hungrig också, lossaspappa ska åka och handla men det gör han aldrig. Haha fan vilka problem :)

Jag somnade till filmen BECK igår, som en stock. Mamma kom in och väckte mig och nu är jag som sagt hungrig. Ska nog vara hemma hela dagen, släkten kommer senare oc h helt plötsligt ska jag dammsuga. Gjorde min morgon ännu bättre (naaaaat) Elin Breime kommer hem idag, och Elin Torsler ska bort på tisdag så vill hinna träffa dom också. Fan vilka probleeeeeeeem. Ska inte skriva mer, då blir det bara bajs.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0