SVAR PÅ TAL

  2010-07-18 / 14:29:49 / /

fyfan vad less jag blir på att du är singel och blir tillsammans med samma kille 24/7...
men visst det är ditt liv. och det heter inte what have i do? det heter what have i done! om du gick i skolan kanske du skulle veta det, bitch!

svar: Jag blir less på sånna som du, sånna som inte förstår vad kärlek är. Jag gjorde mina fucking misstag, men det är ingen annans problem än mina. Vafan har du och komentera för? Och shit, förlåt att mitt starkaste ämne och vafan vet du om jag går i skolan eller inte? Jävla idiot, knip din käft istället och låt mig ha mina problem för mig själv. Stör det dig att se mig och mitt ex fram och tillbaka så sluta kolla. Dock kommer det verkligen inte bli vi igen, men håll dina åsikter för dig själv, Unge!



Anonym

sööööt blogg-1 ! :-)

2010-07-18 @ 16:00:33
Anonym

Håller faktiskt med tjejen ! Ni har breakat up typ 3 ggr och blivit tillsmammans igen haha.. Du säger att det verkligen inte kommer bli ni igen ? Hmm, vad var det du sa första gången ? Jo, exakt samma sag - det kommer inte att bli vi igen vi är bara kompisar och sen nästa dag så såg man en pussbild på er ? Jag gillade din blogg jättemycket förut när du och Johan verkligen hade ett förhållande på riktigt den första gången jag kollade den flera gånger varje dag men nu börjar man fan tröttna på riktigt ! kan säga att det är inte äkta kärlek ni har iallafall !!!

2010-07-18 @ 19:42:02
Anonym

haha bara för att det inte är "äkta kärlek NU" så vill du inte kolla hennes blogg? det dom hade var kanske ÄKTA kärlek. Men ibland kan man inte alltid vara med den man älskar? Vissa tröttnar.

2010-07-18 @ 20:12:42
Anonym

Haha , att ni ens orkar bry er? det är väl förfan hennes jävla blogg? hennss liv och hennes val?



jävla töntar,

2010-07-18 @ 20:23:40
Anonym

´skit i alla idoter som kommenterar sånt!

du verkar verkligen vara en rikigt bra tjej,du får ha det så bra emelie! :):)

kram kraam

2010-07-18 @ 20:31:52
Anonym

Ni vet inte ens av vilken anledning som dom gjorde slut? Ni vet heller inte av vilka anledningar dom blev tillsammans de andra gångerna och jag antar att ni aldrig varit kära! Om man älskar en person kan det vara jävligt svårt att inte bli tillsammans igen om man gör slut. FAN det finns ju vissa som blir tillsammans med sina ex fast dom blivit slagna och grejer. Se inte ner på Emelie för val som hon gör i sitt liv. Stötta henne istället ffs! Jag tycker i alla fall din blogg är super Emelie. Har följt den sen du började blogga. Kram på dig <3

2010-07-18 @ 20:47:12
URL: http://itsforlife.blogg.se/
Anonym

NI HAR INGEN ANING OM VA NI SNACKAR OM , ASSÅ GE ER, KÄRLEK KAN VA JÄVLIGT SVÅRT, Å DOM KANSKE E INTE ÄR LIKA, MEN ENDÅ ÄLSKAR VARANDRA. NI VET INTE OM DOM KANSKE BRÅKAR, ELLER VAD SOM HAR HÄNT JÄVLA IDIOTER SLUTA HÅLL PÅ FÖRFAN, SKA JA SITTA Å KOEMMNTERA ERAT KÄRLEKSLIV? NEJ FÖR NI ÄR SÅOMOGNA SÅ INGEN VILL HA ER

emelie, du är bäst

2010-07-18 @ 21:56:38
Anonym

MEN VAFAN VET DU? JÄVLA ÄCKEL SOM GÅR RUNT OCH SNACKAR EN JÄVLA MASSA SKIT!? VAD HAR DU MED SAKEN ATT GÖRA? VARFÖR SKA DU BRY DIG FÖR? DE ÄT INTE DITT PROBLEM! FAN LÅT DOM BLI TILLSAMMANS OCH GÖRA SLUT TA PAUSER OCH ALLT VA DOM GÖR.. DU HAR INTE MED DERAS LIV ATT GÖRA. OCH SÅ JÄVLA FUL SOM KOMMENTERAR DE. mobboffer

2010-07-19 @ 00:05:33
Anonym

HAHAHHAHAHAH I DIG

2010-07-20 @ 02:03:47
Anonym

Men herregud, ni kan ju inte va seriösa..

låt människan få leva sitt eget liv, om hon hade

velat vara med johan så hade hon det? Läser ju

inte bara hennes blogg för att hon hade ett förhållande, oh mu god asså! det är henne liv,okej?

2010-07-22 @ 13:02:07
Anonym

Nu gjorde du bort dig Emelie. Du visar att du inte kan ta någon som helst kritik. Du flippar ur som en typisk fjortis och känner att du måste försvara dig för varje elak kommentar.

2010-07-23 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0