OMG

  2010-06-10 / 20:04:26 / emelie englund /


Hahaha, jag garvar ihjäl mig. Det måste vara den roligaste bilden som tagits på mig !!!!!
HAAHAHAHAA



Anonym

Jag skriver här eftersom det inte går att skriva på förra inlägget :) Jag ville bara säga det att skälet till att folk har kallat dig fjortis kan ha många anledningar som t ex avundsjuka men oxå omvänd rasism, jag vet att det låter konstigt men det tar för lång tid att förklara vad jag menar. Stå på dig för fan och låt inte folk trycka ner dig, bästa metoden är faktist inte att tjafsa emot utan att bara helt ignorera fanskapen. Jag har sett lite videoklipp. Du är jättesnygg och supercharmig. Det vore jävligt tråkigt om du känner att du måste ändra på dig bara för andra inte ska känna sig fula, tråkiga lr vad det nu kan va.

2010-06-10 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0