SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

  2010-06-02 / 19:04:48 / svar på frågor /
satan vad lika ni är!:O för det första, kan du skaffa annan text så man ser om man skriver fel? Absolut!  för det andra, funderar du på att bli blond igen? Nja, inte lika blond som förut. och för det tredje, vad tkr du om dig själv, din kropp, ditt utseende, hur du är osv?:) Jag tycker om mig själv, har komplexx men inget jag bölar över ;) Är du och johan fortf tsm? Nej.  Vad tycker du om invandrare i Sverige? Har du något emot dom, iaf varför?Säger ingenting så har jag ingenting sagt, men varför ska inte dom få vara där dom vill? haha som om jag ska be dom sticka?  Hur fick du många läsare ? BÄSTA BLOGGEN Tack så mycket ;) Jag uppdaterade som en galning förut, vet inte riktigt faktist, gjorde inte så mycket egentligen ;) Vem är din bästa kil kompis ? Har några stycken. är det fel att inte strulat än ? Varöfr ksulle det vara det för? Man gör det man känner för. Hur gammal är du? Jag är 14, snart 15 ;) vilken skola går du i? Vendelsömalmsskolan hur länge har du varit tsm med johan? Vi är inte tillsammans längre, men vi va tillsammans i ungifär 7 månader.  kan du hjälpa mig med design/header? om du har lust att hjälpa mig, svara på min blogg! Jag har itne tid ed sånt tyvärr ! är du oskuld ? Nej. kan du visa bilder på dig när du var fjorts?? ( inte bara en =<333333 Aa någon gång ;) vad hände men hultman ? :) Inget jag pratar öppet om!? hur många har du haft sex med? öh, jag har kollat typ hela din blogg. hur kan du ha d-kupa? jag har b och detta ser typ lika stort ut som dina? ofta du har kissies bröst. väx upp! Haha varför skulle jag ljuga för? omg, haha !

haha här driver jag dock !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0