ALONE IN A BIG HOUSE

  2010-03-05 / 11:26:27 / emelie englund /

With Elin T sleeping upstairs. Nej min engelska är inte speciellt bra. Elin Hultman (det är snurrigt med alla elinar) har åkt och fikat med sin lossasmamma och Elin Torsler ligger uppe på rummet och sover. Jag sitter i köket med fötterna på bordet och känner mig hemma. Det var precis det Elin sa till mig innan hon gick "Ät vad du vill, gör vad du vill, fråga inte om någonting, känn dig hemma" Hahah min lilla skit :)

Planerna idag är väl inte så värst spikade. Tar mest dagen som den kommer och sådär. Men jag kommer nog träffa Johan en stund om han blir helt frisk och ikväll vet jag inte vad som händer. Men jag vägrar sitta hemma iallfall !

Här har vi Elin Torsler (till vänster) och Elin Hultman (till höger)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0