CUKELTUR - kiss i brallan (nästan)

  2010-03-28 / 21:51:30 / emelie englund /

Vaknade imorse och åt upp dom sista Ostbågarna tillsammans med älsklingen framför filmen JallaJalla. Haha riktigt rolig film det där :) Senare tog vi en promenad ner till bankomaten för att sen gå och käka Thaimat vilket var stängt så vi gick tillbaka till Johan och lämnade kortet och tog cykeln till en liten restaurang. Riktigt skoj cykel-resa det där. Käkade kebab och älsklingen tog kött med pommes. Sen cyklade vi hem, jag skjussade Johan och höll nästan på att kissa på mig, så mycket skrattade jag ! Tog det lugnt hemma, var skit grinig för att jag blivit sjuk, har öroninflammation och hallsfluss troligen. Så jag käkar ihjäl mig med Ipren och sprutar nässpray i örat för det ska tydligen hjälpa mot öronen !?

Aja, sen åkte vi och mötte upp Elin&Johan. Tog bussen till Sågen och bytte, sa farväl til min pojke och bytte sen buss till hemmet. Har vart lite social med familjen och kollat på tv. Men kilade upp på rummet för ett litet tag sen och har precis mailat min inlämning om droger till min lärare.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0