DET BLIR BRA UPPDATERING IMORGON

  2010-03-23 / 23:09:44 / emelie englund /

Hellou bitches. Sitter hos johan nu :) Han ligger i sängen coh jag sitter lite vid datan. Vi har precis pluggat lite och gick ner med David och köpte pizza (mohaha) Annars idag har jag inte gjort så mycket. Åkte in till stan efter skolan och mötte Älsklingen&Surre sen åkte vi hem och hyrde film. Det blev The Boondock Saints 2. Helt okej film, helt snurrig i början men den funkade. Vi ska aldeles strax lägga oss och sova, blir uppstigning tidigt imorgon och efter skolan ska jag hem och plugga hela dagen, så vi lär ju höras en hel del imorgon. Min sämsta uppdatering nu för tiden asså. Sorry !!

Gammal bild :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0